ZASTRZEGANIE ZNAKU TOWAROWEGO

ZASTRZEŻ NAZWĘ I LOGO TWOJEJ FIRMY

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ILE ZAJMIE TO CZASU?
ILE TO KOSZTUJE?

Pozostaw swoje dane kontaktowe - oddzwonimy!

Bezpłatnie zweryfikujemy czy Twoje logo oraz nazwę można zastrzec.

Zapewniamy pełną opiekę prawną na każdym etapie postępowania.

Zapewniamy gotowe wzory dokumentów i umów z grafikiem.

Zastrzeganie znaku towarowego firmy zapewnia Ci prawo do wyłącznego używania marki w swojej branży! Jest to prawna ochrona Twojej marki przyznana na 10 lat!

Tyle czasu potrzebujemy aby zweryfikować czy Twoja marka ma zdolność odróżniającą i można ją zastrzec w urzędzie patentowym.

24

godziny

3

dni

6

miesięcy

Średnio tyle czasu potrzebujemy na opracowanie klasyfikacji znaku i przygotowanie wniosku do właściwego urzędu.

Tyle czasu trwa średnio procedura urzędowa, a my przez ten okres opiekujemy się sprawą na każdym etapie rejestracji w urzędzie.

Zastrzegliśmy ponad 600 znaków towarowych.
Nie czekaj i Ty również ochroń swój znak już dziś!

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

Dołącz do naszych zadowolonych klientów

Każdą sprawę starannie analizujemy i przygotowujemy strategię zgłoszenia. Dzięki temu na 670* zastrzeżonych znaków, do zaledwie 23 spraw wniesiono sprzeciw.

To aż 97% skuteczność w prowadzonych sprawach!

Jednocześnie to zaledwie 3% postępowań spornych, podczas gdy średnia unijna wynosi 20%!

* Stan na dzień 31 grudnia 2018

Od pierwszego kontaktu, aż do chwili otrzymania decyzji o ochronie znaku "3kiwi" wszystko przebiegło bez problemów, elastycznie, zrozumiale, profesjonalnie, a przy tym sympatycznie. Polecam.

Bardzo rzetelna i profesjonalna pomoc w procesie zastrzegania znaków - doradztwo, wiedza, cierpliwość, kontakt z klientem - wszystko na najwyższym poziomie. Dzięki za pomoc!

Bardzo miły i profesjonalny kontakt oraz szybka pomoc w problematycznej rejestracji znaku towarowego. Oferta i poziom opieki klienta dużo lepsze niż u wielu konkurentów. Zdecydowanie polecam współpracę.

Bartosz Skotny

Irmina Wachna-Sosin

Piotr Marczyk

Zastrzeganie znaku towarowego - koszty

0

PLN NETTO

Wstępna weryfikacja znaku

Weryfikacja znaku w bazach znaków towarowych: krajowej (UPRP), unijnej (EUIPO) i międzynarodowej (WIPO).

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

Weryfikacja znaku, ustalenie klasyfikacji nicejskiej, sporządzenie wniosku do EUIPO, bieżący nadzór nad sprawą.

Ochrona znaku w UE

PLN NETTO

1240

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

Weryfikacja znaku, ustalenie klasyfikacji nicejskiej, sporządzenie wniosku do UPRP, bieżący nadzór nad sprawą.

Ochrona znaku w Polsce

PLN NETTO

870

+ opłaty urzędowe

+ opłaty urzędowe

Dzięki rejestracji znaku towarowego

Chronisz markę

Potwierdzasz swoje prawa do Twojej marki oraz domeny internetowej. Możesz legalnie posługiwać się znakiem ®.

Ograniczasz konkurencję

Rejestrując znak towarowy zapobiegasz podszywaniu się pod Twoją markę oraz sprzedaży podróbek.

Zwiększasz wiarygodność

Zastrzeżenie znaku towarowy zwiększa rozpoznawalność i wiarygodność firmy. Możesz blokować nieuczciwe reklamy konkurencji w Google i więcej zarabiać.

Chętnie odpowiem na wszelkie Twoje pytania na temat zastrzegania znaku towarowego. Możesz do mnie zadzwonić lub pozostawić swoje dane kontaktowe.

POZOSTAW KONTAKT

Marcin Setlak

Prawnik

Obecnie zastrzeganie znaku towarowego staje się coraz ważniejsza. Twój znak może być zagrożony ze strony nieuczciwej konkurencji, która w złej wierze może naruszać Twoją markę.

Zastrzeganie znaku towarowego, jako słowny lub graficzny znak towarowy zapewni ci ochronę prawną marki na 10 lat. Obok Twojej nazwy i logo firmy możesz zamieścić znak R (®) i posługiwać się oznaczeniem „zastrzeżony znak towarowy” na wszystkich produktach i materiałach reklamowych.

Jeśli nie wiesz jak zastrzec znak towarowy - skorzystaj z powyższego formularza kontaktowego. Wyjaśnimy Ci na czym polega zastrzeganie znaków towarowych, jak przebiega procedura, ile to kosztuje oraz jakie są etapy zastrzeżenia marki.

Kancelaria Brandingowa BRANDELAW Marcin Setlak ul. Przyjaźni 9/80, 20-314 Lublin NIP: 7381890884, REGON: 362446190. Niniejsza strona ma charakter informacyjny, w szczególności nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. O szczegółach można dowiedzieć się w trakcie rozmowy z konsultantem.